TERMENI ȘI CONDIȚII
IMPERIAL HOTEL MANAGEMENT S.R.L. [în continuare “Societatea”], cu sediul în Târgu Secuiesc, Str. Abator nr. 17, jud. Covasna, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J14/32/2007, având CIF RO5129376, societate care operează PENSIUNEA TURISTICĂ ANSELMO [în continuare “Unitatea”], în calitate de proprietar/administrator al website-ului www.anselmo.ro, își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și termenii și condițiile de utilizare, fără nici un fel de notificare prealabilă. Prin accesarea și utilizarea website-ului și/sau prin efectuarea unei rezervări, confirmați și sunteți de acord că ați citit, ați înțeles și ați fost de acord cu toți termenii și condițiile precizate mai jos.
- Orice rezervare efectuată online și neanulată până la termenul limită de anulare specificat în ofertă [dacă este aplicabil] este considerată O REZERVARE FERMĂ și implică automat încasarea contravalorii garanției de rezervare precizată și confirmată de Dvs. la momentul efectuării rezervării.
- Toate anulările vor fi efectuate exclusiv prin intermediul sistemului online. Excepțional, în cazul unei disfuncționalități ale sistemului, anulările vor putea fi operate de departamentul rezervări care poate fi contactat la adresa de email office@anselmo.ro sau la numărul de telefon 0721250087.
- În cazul anulării rezervărilor precum și în cazurile de neprezentare fără anularea rezervării [no-show], se va reține garanția de rezervare în condițiile și în cuantumurile specificate în oferta acceptată de către client.
- Unitatea își rezervă dreptul de a nu da curs cererilor de rezervare ale persoanelor cu privire la care s-au înregistrat situații de no-show sau de încălcare a Regulamentului Unității cu ocazia unor sejururi anterioare și/sau incidente repetate sau cu impact semnificativ asupra activității Unității.
- În cazul în care durata șederii este redusă în timpul sejurului, se va achita contravaloarea întregului sejur comandat inițial. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizării totale sau parțiale a serviciilor turistice vor fi onorate doar în situații excepționale [de ex. deces în familie sau îmbolnăvire] dovedite prin documente justificative.
- Toate rezervările vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele cărora s-a făcut rezervarea. Schimbările de nume se efectuează doar la solicitarea scrisă a persoanei al cărei nume figurează în rezervare și numai cu confirmarea scrisă a Unității.
- În cazul unei situații excepționale, puțin probabile, în care Unitatea nu putea onora întocmai rezervarea efectuată, departamentul rezervări al Unității poate oferi ca alternative de cazare temporară, sau pe durata întregii rezervări, la altă unitate de categorie similară. Acordul Dvs. pentru o astfel de modificare, puțin probabilă, exclude orice altă compensație suplimentară. În cazul unui refuz pentru o altă alternativă de cazare, Unitatea va returna integral și de îndată sumele eventual încasate.
- Pentru efectuarea unei rezervări valide este necesar ca cel putin unul dintre ocupanții camerei să aibă 18 ani împliniți. Cazarea minorilor în vârstă de până la 14 ani este permisă numai în cazurile în care aceștia sunt însoțiți de părinți sau de reprezentanții legali.
- Tarifele aplicabile [inclusiv TVA] și serviciile incluse sunt cele menționate în cadrul ofertei selectate. Tarifele sunt exprimate în euro și se achită în lei la cursul BNR euro/lei aplicabil la data plății.
- Tariful devine garantat numai ulterior primirii confirmării rezervării. Nu se iau în considerare eventuale cereri de rambursare justificate prin modificarea prețului de vânzare pentru aceeași structură de cazare/ pachet de servicii ulterior confirmării rezervării.
- Plata serviciilor comandate vor putea fi efectuate exclusiv prin modalități securizate de plată online prin platforma mobilpay. Rezervările vor fi confirmate după achitarea tarifului. Pentru siguranța și confortul tuturor oaspeților, în perimetrul unității sunt aplicabile o serie de reguli interne obligatorii cazare: din rațiuni sanitare evidente, se interzice categoric introducerea în incinta unității și depozitarea în camere a alimentelor și băuturilor aduse din exterior în vederea consumului acestora în incinta unității. Conducerea unității nu își asumă responsabilitatea riscului și efectelor consumului în incinta proprietății de alimente și băuturi din surse neverificate și necertificate prin procedurile legale.
- Utilizarea echipamentelor de gătit/încălzit în camerele este strict interzisă. Unitatea își rezervă dreptul de a evacua din Unitate persoanele care aduc și utilizează astfel de echipamente.
- Din considerente igienico-sanitare, accesul animalelor de companie este strict interzis.
- Spațiile de cazare au o suprafață în funcție de tipul camerei conform descrierii de pe site, incluzând baie proprie. În toate camerele sunt amplasate televizoare cu ecran plat conectate la rețea TV cablu.
- Camerele nu dispun de frigidere casnice care să permită depozitarea alimentelor sau a băuturilor. Camerele sunt dotate cu răcitoare tip minibar, destinate exclusiv păstrării băuturilor furnizate de Unitate, specifice acestui tip de serviciu. Răcitoarele minibar nu oferă condițiile și volumul necesare depozitării alimentelor, cu atât mai mult nu pot asigura păstrarea alimentelor pentru sugari și copii mici. Având în vedere că echipamente permit numai păstrarea băuturilor ofertate de Unitate pentru consum, minibarurile din camere sunt încărcate cu băuturi răcoritoare, bere, vinuri, miniaturi băuturi spirtoase, dulcuri, produse sărate. Toate aceste produse sunt precizate în bonul de consum al minibarului. Scoaterea produselor din răcitor (în vederea eliberării răcitorului pentru alte scopuri) va fi considerată ca și intenție de consum a băuturilor, această situație determinând încărcarea valorii produselor lipsă din minibar în contul camerei, solicitându-se achitarea acestora.
- Societatea nu răspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar întâmpla dispariția acestora, în incinta Unității, sau perimetrul exterior al proprietății.
- Clienții au obligația de a respecta orele de check-in/primirea camerei [16:00] și de check-out/eliberarea camerei [12:00]. În cazul nerespectării orei de check-out clienții pot fi obligați la plata unor penalități de late check-out în cuantum de 10%/oră din tariful pe o zi afișat la recepție aferent camerei respective în cazul în care eliberarea la o altă oră a camerei nu a fost confirmată în prealabil de către Unitate.
- Modificările orelor de check-in și/sau de check-out cerute de clienți vor putea fi confirmate în limita disponibilităților, fără însă ca Unitatea să aibă vreo obligație în acest sens.
- Unitatea va avea dreptul să modifice unilateral ora de check-out cu cel mult 2 ore, cu condiția comunicării clienților a acestei modificări cu cel puțin 24 ore în prealabil.
- Din considerente igienico-sanitare evidente și în baza unor minime principii comerciale, categoric nu se permite introducerea și consumul în spațiile publice ale Unității a mâncărurilor și băuturilor aduse din exterior. Conducerea Unității nu își asumă responsabilitatea riscului și efectelor consumului în incinta proprietății de alimente și băuturi din surse neverificate și necertificate prin procedurile legale specifice. managementul își rezervă dreptul de a solicita persoanelor aflate în această ipostază să părăsească de îndată aceste spații.
- Unitatea dispune de o parcare care poate fi utilizată de către clienții Unității după principiul “primul venit, primul servit”, în limita locurilor libere. Unitatea nu percepe taxă de parcare și nu își asumă răspunderea pentru bunurile de valoare lăsate în autovehicule.
- Conexiunea de internet wireless este disponibilă gratuit în camere și în toate spațiile publice ale proprietății.
- Orice reclamație se va face la recepția Unității în timp util pentru a permite remedierea problemelor sesizate. În cazul în care problema reclamată nu a putut fi rezolvată, Clientul, înainte de plecarea din Unitate, va depune în scris reclamația la conducerea Unității, în două exemplare, din care un exemplar se va înapoia cu semnătura de primire. Nu vor fi luate în considerare reclamațiile formulate ulterior plecării din Unitate.
- Eventualele controverse, dispute sau reclamații care ar putea să apară în urma furnizării serviciilor și aplicării acestor reguli vor fi rezolvate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, diferendul va fi dedus spre soluționare instanțelor/organelor competente.
- Atât clientul cât și Unitatea sunt absolviți de orice răspundere în cazuri de forță majoră (cazuri independente, neprevăzute și ireparabile), dacă situația de forță majoră va fi mai lungă de 30 zile. Cazul de forță majoră va fi notificat în scris în termen de 3 (trei) zile de la producere, iar dovada de forță majoră se va efectua prin certificate constatator emis de către Camera de Comerț și Industrie a României sau de către instituția abilitată din țara clientului. Forța majoră nu absolvă clientul de plata integrală a serviciilor prestate până în acel moment. Contravaloarea serviciilor achitate, dar neefectuate va fi returnată după 30 zile de la începerea forței majore, numai dacă s-au respectat prevederile acestui capitol.
Utilizarea site-ului se face numai în urma acceptării termenilor și condițiilor, parcurgând întregul fișier. DACĂ NU ACCEPTAȚI TERMENII ȘI CONDIȚIILE PRECIZATE, VĂ RECOMANDĂM SĂ NU UTILIZAȚI ACEST WEBSITE. În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați pentru clarificări înainte de a efectua rezervarea la adresa de e-mail office@anselmo.ro sau la numărul de telefon 0721250087.